Wójt Gminy Przeciszów
Ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego
I.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe ,preferowane budownictwo, architektura, urbanistyka, gospodarka przestrzenna, geodezja;
2) dobra umiejętność obsługi komputera (programy systemowe i użytkowe), faxu,
kserokopiarki oraz umiejętność wykorzystywania w pracy Internetu,
3) pełna zdolność do czynności prawnych,
4) korzystanie z pełni praw publicznych,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wakującym stanowisku,
6) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
7) nieposzlakowana opinia.
II.Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania kontaktów,
2) odporność na stres,
3) dyspozycyjność,
4) znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, prawo geodezyjne i kartograficzne, o ochronie zabytków, kodeks postępowania administracyjnego
5) umiejętność analizowania,
6) umiejętność dokonywania obliczeń statystycznych, finansowych oraz analiza otrzymanych
wyników.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
w zakresie planowania przestrzennego:
1. Prowadzenie spraw z planowania przestrzennego obejmujące ustalanie przeznaczenia i zasad zagospodarowania terenu należące do zadań własnych Gminy w tym:
2. koordynacja realizacji polityki przestrzennej gminy poprzez przeprowadzanie procedury sporządzenia i uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy,
3. prowadzenie prac z zakresu sporządzania projektów planów zagospodarowania przestrzennego Gminy, w tym sporządzanie projektów stosowanych uchwał,
4. nadzór na realizacją ustaleń obowiązkowych planów miejscowych,
5. zawiadamianie zainteresowanych stron o przeznaczeniu terenu,
6. okresowe oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji planów miejscowych,
7. ewidencja zatwierdzanych planów i zmian,
8. przyjmowanie wniosków do zmian w planie i udzielanie stosownych odpowiedzi,
9. wydawanie opinii o przeznaczeniu terenu w obowiązujących planach zagospodarowania,
10. opiniowanie projektów podziałów nieruchomości, co do zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego Gminy,
11. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji o znaczeniu krajowym i wojewódzkim,
12. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji o znaczeniu lokalnym, w tym inwestycji gminnych oraz osób fizycznych i prawnych,
13. opiniowanie projektów inwestycyjnych, koncesji na eksploatację kruszywa ( zgodnie z ustawa prawo geologiczne i górnicze),
14. wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
15. wydawanie decyzji w sprawie zmiany sposobu wykorzystania terenu bez dokonania inwestycji.
16. ustalanie opłat w drodze decyzji za wzrost wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przy zbyciu nieruchomości przez właściciela
W zakresie numeracji nieruchomości:
1. Nadzór nad umieszczaniem i utrzymywaniem tabliczek z nazwami ulic i placów.
2. Wydawanie zawiadomień o nadaniu numeracji budynków,
3. Prowadzenie rejestru numeracji budynków i wydawanie zaświadczeń o lokalizacji budynków dla celów prawnych.
4. Przygotowywanie uchwał w sprawie nazw ulic i zmiany numeracji
W zakresie spraw z geodezji i kartografii:
1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach podziału i rozgraniczenia nieruchomości,
2. Przygotowanie projektów decyzji o podziale nieruchomości i rozgraniczeniu nieruchomości.
Przesyłanie ostatecznych decyzji do wydziału ksiąg wieczystych właściwego sądu oraz do organu prowadzącego ewidencję gruntów i budynków.
W zakresie spraw związanych z ochroną zabytków:
1. Prowadzenie i aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków.
2. Przygotowanie projektu Gminnego Programu Ochrony Zabytków i jego aktualizacja.
3. Analiza wniosków o wpis i wykreślenie z Gminnej Ewidencji Zabytków we współpracy z konserwatorem zabytków
4. Przygotowanie umów w w/w tematyce.
IV. Wymagane dokumenty
1. podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
2. życiorys (CV),
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,
6. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
7. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
10. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego,
Wszystkie składane dokumenty niebędące oryginałami winny być potwierdzone klauzulą „Za zgodność z oryginałem” przez składającego dokumenty.
V. Warunki pracy:
VI. Informacja i wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Kandydaci zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Przeciszów ul. Podlesie 1 w godzinach pracy Urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres 32-641 Przeciszów, ul. Podlesie 1 w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds.planowania przestrzennego” w terminie do dnia 27.12..2018 do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Przeciszów http://bip.malopolska.pl/ugprzeciszow , http://www.przeciszow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Przeciszów. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomienie indywidualnie.
Szczegółowych informacji można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy w Przeciszów lub telefonicznie pod numerem(033) 8414-146. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Sekretarz Gminy.
Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt.
VIII. Informacje dodatkowe:
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I - etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert
II – etap rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne
Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy na czas określony (6 miesięcy).
Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy lub pozytywnego wyniku egzaminy kończącego służbę przygotowawczą, w przypadku podjęcia zatrudnienie po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie zatrudniony na czas określony lub nieokreślony.
Do pobrania: