wróc do listy wiadomości

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. zamówień publicznych i pozyskiwania funduszy pomocowych

2020-08-25 7:43:06

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. zamówień publicznych i pozyskiwania funduszy pomocowych

Wójt Gminy Przeciszów

Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. zamówień publicznych i pozyskiwania funduszy pomocowych      w Urzędzie Gminy w Przeciszowie, ul. Podlesie 1:

I. Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie,

2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,

5. nieposzlakowana opinia,

6. wykształcenie i staż pracy: co najmniej średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku oraz 2 lata stażu pracy (mile widziany staż w administracji publicznej), lub  wyższe o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku oraz 1 rok stażu pracy (mile widziany staż w administracji publicznej);

7. w procedurze naboru preferowane będą: wykształcenie wyższe oraz doświadczenie związane z zamówieniami publicznymi.

8. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, , kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych

 

II.      Wymagania dodatkowe:

1. doświadczenie lub staż w samorządzie,

2. bardzo dobra znajomość obsługi komputera,

4. komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność,

4. umiejętność pracy w zespole.

5. prawo jazdy kat. B, samochód,

6. dyspozycyjność.

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

w zakresie zamówień publicznych:

Prowadzenie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi, postępowań 
przetargowych, a w szczególności:

1. Zapewnienie zgodności realizowanych przez Urząd zamówień z ustawą Prawo zamówień   publicznych.

2. Prowadzenie dla Urzędu rejestru zamówień publicznych.

3.Prowadzenie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi, postępowań przetargowych, a w szczególności:

1) przygotowanie projektów uchwały Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminy celem udzielania zamówienia publicznego z określeniem trybu postępowania przetargowego  w  zależności od charakteru i wartości zadania,

2) opracowywanie ogłoszeń do biuletynu zamówień publicznych, i BIP,

3) opracowywanie zaproszeń i wysyłanie ich do oferentów przy zapytaniu o cenę, negocjacjach z ogłoszeniem i bez ogłoszenia oraz przetargach ograniczonych,

4)   opracowywanie i sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z ustawą  Prawo zamówień publicznych,

5)   sporządzanie dokumentacji przetargowej,

6)   uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej i jej obsługa,

7) sprawdzanie prawidłowości złożonych dokumentów wymaganych w materiałach przetargowych i zabezpieczenia wadium,

8)   sporządzanie protokołów wraz z załącznikami z przeprowadzonych przetargów,

9) sporządzanie informacji o wyborze oferty oraz wysyłanie ich do wszystkich oferentów    biorących udział w przetargu oraz do biuletynu zamówień publicznych jeżeli przetarg   w nim ogłoszono,

10) dopilnowanie terminów umów i zwrotu wadium,

11) prowadzenie korespondencji i czynności w przypadku odwołań ,

12) prowadzenie rejestrów przetargów nieograniczonych, ograniczonych, zamówień „z wolnej ręki”, zapytania o cenę, negocjacji z ogłoszeniem i bez ogłoszenia oraz aukcji elektronicznych,

13) opisywanie rachunków i faktur, zakwalifikowanie ich pod dany tryb oraz niezwłoczne przekazywanie ich Skarbnikowi Gminy do realizacji,

14) kontrolowanie zamówień publicznych udzielanych „z wolnej ręki”,

 15) przygotowywanie umów dla poszczególnych zadań inwestycyjnych oraz prowadzenie ich  ewidencji,

16) przygotowywanie dla potrzeb Rady Gminy i Wójta sprawozdań, ocen, analiz  i bieżących  informacji  o realizacji zadań prowadzonych w oparciu o ustawę    Prawo zamówień publicznych,

17) dokonywanie wyboru trybu zamówienia publicznego na podstawie określenia wartości zamówienia,

18) sporządzanie wniosków i przedkładanie do zatwierdzenia przez Wójta Gminy dotyczących przeprowadzenia zamówienia publicznego,

19) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji postępowania przetargowego,

20) prowadzenie rejestru umów zleceń i o dzieło zawieranych z osobami nie będącymi przedsiębiorcami

21) udzielanie pomocy gminnym jednostkom organizacyjnym w zakresie organizowania przetargów, w szczególności poprzez opracowywanie projektów dokumentów wzorcowych celem uprawnienia procedur przetargowych

 

w zakresie pozyskiwania funduszy pomocowych:

Aplikowanie o zewnętrzne środki finansowe na realizację inwestycji gminnych, w tym:

1. Opracowywanie wniosków i dokumentacji w zakresie pozyskiwania środków  finansowych na planowane inwestycje oraz uzgadnianie i rozeznanie możliwości pozyskania środków pozabudżetowych, w formie dotacji lub z innych funduszy 
 pomocowych,

2. Opracowywanie wniosków i dokumentacji w zakresie pozyskiwania środków finansowych na planowane inwestycje oraz uzgadnianie i rozeznanie możliwości pozyskania środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki 
 Wodnej, Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Kontraktów Wojewódzkich, w formie pożyczek.

3. Konstruowanie wniosków w zakresie dotacji z unijnych funduszy strukturalnych

4. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych na realizację inwestycji,

5. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie zaciągania kredytów i pożyczek na cele inwestycyjne

 

Wymagane dokumenty:

1. podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,

2. życiorys (CV),

3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,

6. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

7. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8. podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,

10. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych :  „wyrażam zgodę na na przetwarzanie moich danych Osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z Rozporządzeniem UE z dnia 27 kwietnia 2016r. o ochronie danych osobowych (dalej RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U.z 2019r. poz. 1282.),

 

Wszystkie składane dokumenty niebędące oryginałami winny być potwierdzone klauzulą „Za zgodność z oryginałem” przez składającego dokumenty.

   V. Warunki pracy:

·         stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku Urzędu Gminy w Przeciszowie, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,

·         narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,

·         na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego, praca przy komputerze, czynności wykonywane w pozycji siedzącej,

·         praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,

·         wymiar czasu pracy -  cały etat,

·         zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

VI. Informacja i wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.

 

VII.      Termin i miejsce składania dokumentów:

 

Kandydaci zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Przeciszów ul. Podlesie 1 w godzinach pracy Urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres 32-641 Przeciszów, ul. Podlesie 1 w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze - ds. zamówień publicznych i pozyskiwania funduszy pomocowych      w Urzędzie Gminy w Przeciszowie”  w terminie do dnia 07.09.2020 do godz. 14.00.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja     o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Przeciszów http://bip.malopolska.pl/ugprzeciszow ,http://www.przeciszow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Przeciszów.  O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomienie indywidualnie.

Szczegółowych informacji można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy w Przeciszów lub telefonicznie pod numerem(033) 8414-146. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Sekretarz Gminy.

Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt.

 

VIII.  Informacje dodatkowe:
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I - etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert

II – etap test kwalifikacyjny
III – etap rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne
Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy na czas określony (6 miesięcy).
Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy lub pozytywnego wyniku egzaminy kończącego służbę przygotowawczą, w przypadku podjęcia zatrudnienie po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie zatrudniony na czas określony lub nieokreślony.

 

Wójt Gminy

(-) Tomasz Kosowski

 


Do pobrania:

Ogłoszenia