Wójt Gminy Przeciszów
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy w Przeciszowie, ul. Podlesie 1
Stanowisko ds. inwestycji
Wójt Gminy Przeciszów
w Urzędzie Gminy w Przeciszowie, ul. Podlesie 1
Stanowisko ds. inwestycji
I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
5. nieposzlakowana opinia,
6. wykształcenie i staż pracy: co najmniej średnie (preferowane techniczne) o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku oraz 2 lata stażu pracy (mile widziany staż w administracji publicznej), lub wyższe inżynierskie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku oraz 1 rok stażu pracy (mile widziany staż w administracji publicznej);
7. w procedurze naboru preferowane będą: wykształcenie wyższe budowlane oraz doświadczenie związane z budownictwem, zagospodarowaniem przestrzennym, inwestycjami, remontami i procedurą zamówień publicznych, umiejętności związane z kosztorysowaniem, staż pracy na stanowisku związanym z inwestycjami budowlanymi, uprawnienia budowlane (projektowe/wykonawcze).
8. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o dostępie do informacji Publicznej, znajomość Dokumentów określających strukturę organizacyjną Urzędu ( regulamin organizacyjny urzędu)
II. Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie lub staż w samorządzie,
2. bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
3. komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność,
4. umiejętność pracy w zespole.
5. prawo jazdy kat. B, samochód,
6. dyspozycyjność.
III. Zakres podstawowych obowiązków na stanowisku:
w zakresie zamówień publicznych:
Prowadzenie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi, postępowań
przetargowych, a w szczególności:
1) uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej ,
2) opisywanie rachunków i faktur, zakwalifikowanie ich pod dany tryb oraz
niezwłoczne przekazywanie ich Skarbnikowi Gminy do realizacji,
3) przygotowywanie umów dla poszczególnych zadań inwestycyjnych oraz
prowadzenie ich ewidencji,
4) prowadzenie postępowań zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych.
w zakresie inwestycji gminnych:
Prowadzenie gminnych inwestycji budowlanych, w tym:
1) budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej,
2) realizacja zadań w zakresie budowy dróg, chodników i oświetlenia ulicznego,
3) budowa, rozbudowa, remont obiektów stanowiących własność Gminy,
4) prowadzenie, w ramach inicjatyw samorządowych i stosownych porozumień,
remontów i budowy chodników w ciągach dróg wojewódzkich,
5) współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie zaciągania kredytów i pożyczek
na cele inwestycyjne.
6) organizacja i nadzór nad opracowaniem dokumentacji projektowych ,
7) zwoływanie komisji odbiorowych oraz uczestniczenie w odbiorze końcowym inwestycji lub zadania,
8) udział w komisyjnym przekazywaniu w użytkowanie obiektów budowlanych po zakończonej inwestycji lub remoncie,
9) współpraca przy przygotowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych , monitorowanie realizacji umów zawartych na inwestycje i remonty,
10) udział w opracowaniu i realizacji budżetu Gminy Przeciszów w zakresie inwestycji i remontów,
11) ocena stanu realizacji zadań inwestycyjnych , w kontekście zaplanowanego do realizacji w danym roku budżetowym, zakresu rzeczowego i finansowego tych inwestycji,
12) zgłaszanie prac remontowych i występowanie o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
13) przygotowanie umów i innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia procesu inwestycyjnego,
14) przygotowanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji zadań w zakresie inwestycji i remontów,
15) sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta na potrzeby Rady Gminy,
16) wykonywanie obowiązków w zakresie sprawozdawczości statystycznej,
17) właściwe gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji wynikającej z zakresu obowiązków, przekazywanie akt do archiwum,
18) potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur z wykonanych zadań na inwestycjach i remontach.
19) prowadzenie książek obiektów budowlanych dla budynków będących
własnością gminy ( przeglądy)
Wymagane dokumenty:
podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
1. życiorys (CV),
2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,
5. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
9. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mich danych Osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U.z 2016r. poz. 902),”
10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeżeli kandydat/kandydatka jest osobą niepełnosprawną,
Wszystkie składane dokumenty niebędące oryginałami winny być potwierdzone klauzulą „Za zgodność z oryginałem” przez składającego dokumenty.
V. Warunki pracy:
VI. Informacja i wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Kandydaci zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Przeciszów ul. Podlesie 1 w godzinach pracy Urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres 32-641 Przeciszów, ul. Podlesie 1 w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji” w terminie do dnia 10.05.2017 do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Przeciszów http://bip.malopolska.pl/ugprzeciszow , http://www.przeciszow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Przeciszów. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomienie indywidualnie.
Szczegółowych informacji można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy w Przeciszów lub telefonicznie pod numerem(033) 8414-146. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Sekretarz Gminy.
Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Wójt.
VIII. Informacje dodatkowe:
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I - etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert
II – etap test kwalifikacyjny
III – etap rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne
Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy na czas określony (6 miesięcy).
Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy lub pozytywnego wyniku egzaminy kończącego służbę przygotowawczą, w przypadku podjęcia zatrudnienie po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie zatrudniony na czas określony lub nieokreślony.
Do pobrania: